Frankrijk verlaten in de zon, Spanje in de regen. - Reisverslag uit Caldes de Montbui, Spanje van Els en Ton Berkel - WaarBenJij.nu Frankrijk verlaten in de zon, Spanje in de regen. - Reisverslag uit Caldes de Montbui, Spanje van Els en Ton Berkel - WaarBenJij.nu

Frankrijk verlaten in de zon, Spanje in de regen.

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Els en Ton

03 Mei 2017 | Spanje, Caldes de Montbui

Gister heerlijk uit gegeten in het havenstadje Meze, zuid Frankrijk. Mooie zonsopkomst aan het water. Om 08.30 uur vertrokken we.
Omstreek 14.00 uur aangekomen in Caldes de Montbui. Dit mooie plaatsje ligt zo'n 25 km van Barcelona. We staan op camping El Pasqualet.
Helaas pech onderweg. Het neuswieltje van de caravan van Stef en Marjolijn is op de snelweg losgetrild en daardoor stuk gegaan. We blijven positief en helpen elkaar zoveel als kan.
Jammer van de regenbui die nu al de hele middag duurt. Gelukkig was de ontvangst door het personeel van de receptie geweldig. Zodra het droog is zetten we onze luifel en gaan we buiten luieren en niet in de caravan.

• 03 Mei 2017 - 17:04

Peter En Hetty:

Dat doen wij dit weekend ook mensen, buiten luieren....
    Als we de weermannen en vrouwen mogen geloven zou het hier 19-20 graden kunnen worden.
    Eerst zien, dan geloven

• 09 Mei 2017 - 18:54

Yvonne:

Hoi Els en Ton

Hopelijk hebben jullie inmiddels beter weer. Wij kleumen hier nog steeds. Vannacht misschien wel weer nachtvorst. Hebben jullie Barcelona al beleefd? Wij vonden het een geweldige stad. Wandelroute gedownload reisroutes.be.

Fijne tijd.

Groetjes Yvonne en de rest