Spanje, onze korte stop in het verre zuiden - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Els en Ton Berkel - WaarBenJij.nu Spanje, onze korte stop in het verre zuiden - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Els en Ton Berkel - WaarBenJij.nu

Spanje, onze korte stop in het verre zuiden

Door: Els en Ton

Blijf op de hoogte en volg Els en Ton

20 Mei 2017 | Spanje, Cartagena

Dinsdag 16 mei:
We rijden ongeveer 300 km naar Isla Plana wat zo’n 20 km van Cartagena af ligt. Wij rijden voorop en hebben alle vertrouwen in onze TomTom (die ik voor onze Sabbatical geüpgraded heb) Een paar keer gaf de TomTom een afslag aan waardoor we door zeeeer kleine steegjes moesten rijden. Behulpzame Spanjaarden hielden ons tegen en adviseerde ons een iets bredere weg die ons weer naar de hoofdweg zou brengen. Ook nu was het centimeterwerk aan weerszijde. Pfffff!
Omstreeks 15.00uur kwamen we aan bij camping Los Madriles te Isla Plana. Prachtig gelegen en ruime plekken. Uitzicht was geweldig, over bergen en zee. Mooi zwembad met zout warm bronwater. Els was in haar nopjes. In de bibliotheek was er eindelijk eens bruikbare Wifi.
Woensdag 17 mei:
Vandaag met zijn 4en naar het mooie stadje Cartagena. Een aardige stad met oudheden en een gezellig winkelcentrum. De dames gaan samen winkelen en de heren gaan mensen kijken onder het genot van een kop koffie of twee. Daarna zijn we voor de verandering Menu del Dia gaan eten. Dit (vaak) drie soms vier gangen menu kost slecht zo’n €10,- Wel lijken de menu’s in de diverse restaurants erg veel op elkaar.
Uitgebreid boodschappen gedaan bij supermarkt Eroski. Door het ontspannen eten en uitgebreid boodschappen doen kwamen wat later op de camping aan dan gepland. Nog maar even kunnen zwemmen daardoor. We gaan de volgende keer door met 18mei.

• 22 Mei 2017 - 16:14

Marcel:

Ow, lekker hoor! Geniet van de mooie omgeving, het weer en het lekkere (en goedkope) eten!